سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره دستگاه اندولیفت

گرایش به زیبایی و جوانی از زمان های گذشته در افراد مختلف وجود داشته است و به خاطر اینکه با بالا رفتن سن یک سری علائم و نشانه ها روی پوست صورت و بدن نمایان میشود و باعث از دست دادن اعتماد به نفس درافراد میشود ، امروزه افراد زیادی از روش های مختلف استفاده میکنند.

 

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده امروزه روش های مختلف زیبایی انجام شوند که یکی از جدید ترین و موثر ترین آنها اندولیفت است.

 

اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه 200 تا300 میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین برنده تمامی چین و چروک صورت می شود. یکی از روش های اندولیفت کردن که موجب جوانسازی میشود و موجب تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. شرکت آریا لیزر پاسارگاد شرکت اجاره لیزر، نماینده انحصاری لیزر اندولیفت، جهت اجاره اندولیفت و فروش این دستگاه است.

 

در این روش که با سوراخ کردن بسیار نازک میکرونی در بافت صورت که از حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد و موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن میشود.

 

با توجه به وجود دستگاه های مشابه تقلبی اندولیفت در بازار ایران، این شرکت اطمینان اصل بودن لیزر اندولیفت ایتالیایی با تاییدیه FDA را به شما می دهد. لذا با خیال راحت پروسه درمان خود را آغاز کنید.

 

ENDOLIFT اندولیفت یک روش لیزری سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی درون بافتی (بین بافتی) استفاده می شود. درمان لیزری با آخرین تکنولوژی Eufoton® LASEmaR® 1500 (دارای مجوز و تأیید FDA آمریکا برای لیپوساکشن با لیزر) انجام می شود.

 

ابزارهای مدرن به نام EBD (Energy Based Devices) (دستگاه‌های مبتنی بر انرژی) که از مکانیسم‌های نور بهره می‌برند، می‌توانند به طور گسترده در زمینه زیبایی استفاده شوند، در جوان‌سازی و بازسازی پوست، درمان ترک‌های پوستی، و در درمان هیپرتریکوزیس hypertrichosis و هیرسوتیسم hirsutism (از بین بردن موهای زائد).

 

Eufoton (شرکت سازنده دستگاه لیزر اندولیفت) راه حل های مختلفی برای کاهش سرعت و درمان علائم پیری پوست ارائه می دهد. پیری پوست با از دست دادن درخشندگی و خاصیت ارتجاعی نشان داده می شود و با ظاهر شدن چین و چروک های سطحی، متوسط و عمیق همراه است. اینها به دلیل تخریب پیشرونده و فیزیولوژیکی ساختار کلاژن-الاستین و نازک شدن ماتریکس خارج سلولی و شبکه س بعدی عروقی است.

 

ENDOLIFT اندولیفت اهداف متعددی دارد: بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، تونینگ، تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی

 

موارد استفاده از لیزر اندولیفت

 

رفع افتادگی روی صورت، غبغب، گردن، بازوها؛

کانتور و سفت کردن پوست

فعال ساختن کلاژن جدید

فعال کردن عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی

افزایش گرما و تحریک عروق

کاهش بافت لنفاوی و چربی

القای واکنش لیپولیز

کاهش پف و تیرگی زیر چشم بدون جراحی

ماندگاری و دوام

 

به هر میزانی که فرد پس از انجام دادن اندولیفت حالت شل بودن افتادگی پوست و خط های صورت فرد بیماراز بین برود و روحیات جوان تر شدن را بدست بیاورد به همان مقدار نیز ماندگاری موجود می باشد بطور مثال اگر فرد اندولیفت انجام داده احساس اینکه 4سال جوانتر شده بهش دست بدهد یعنی به همان مقدار روش اندولیفت بر روی پوست فرد مذکور ماندگاری دارد.

 

روش اندولیفت نسبت سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد بطور میانگین حداقل بین 3سال ماندگاری کامل دارد.

 

اندولیفت صورت بهتر است تا هایفو؟

 

اندولیفت صورت و هایفو، هر دو تکنولوژی‌های پیشرفته و جدیدی هستند که به منظور از بین بردن خطوط صورت و جوان‌سازی پوست استفاده می‌گردند. اساس کار هر دو روش به این صورت است که با ساطع کردن امواج سبب تحریک کلاژن‌سازی شده و در نتیجه نتایج مثبت در زمینه جوان‌سازی پوست مشاهده می‌شود. تفاوتی که این دو روش با یکدیگر دارند در نحوه عملکرد آن‌ها است. به این صورت که در هایفو از امواج فراصوت (امواج سونوگرافی) برای درمان کمک می‌گیرند. این درحالی است که در اندولیفت از لیزر استفاده می‌شود.

 

اندولیفت چه اثراتی به جوانسازی پوست می گذارد؟

 

اندولیفت موجب تحریک کردن کلاژن های پوست و جلوگیری از کاهش افتادگی پوست و حتی ناحیه غبغب را از چربی موضعی کاهش داده و خطوط خنده را نیز کاهش میدهد و موجب زاویه سازی فک و صورتو لیفت میشود. کاربرد دیگر روش اندولیفت این است که هم خانم ها و هم اقایان میتوانند از آن استفاده کنند.

 

همچنین می توان اندولیفت را به غیر از صورت و گردن بر روی اجزای دیگر بدن مانند باسن و ران پا و… به کار برد. بطور کلی اندولیفت در همه قسمت های بدن که افتادگی یا شلی پوست دارد، تاثیر دارد و در درمان آن موثر خواهد بود.

 

از دیگر کاربردهای این روش این است که به طور همزمان می شود هم از اندولیت و هم از روش های دیگر جوانسازی پوست استفاده کرد و در نتیجه ترکیب این روش ها امکان موثرتر بودن آن است.

 

مزایای لیزر اندولیفت LASEmaR® 1500 عبارتند از:

 

چند منظوره : با تغییر هندپیس های موجود در میان طیف گسترده لوازم جانبی Eufoton برای چندین درمان قابل استفاده است.

قابل حمل : به لطف ترالی هوشمند ارائه شده

نرم افزار کاربردی: نرم افزار آسان و قابل تنظیم

امنیت : نرم افزار اجازه می دهد تا پارامترهای عملیاتی تنظیم شود و به اپراتور در مورد دستیابی به آن با هشدارهای صوتی مختلف هشدار دهد، بدون اینکه نیازی به منحرف کردن توجه از بیمار باشد.

خود تشخیصی : مدارهای اصلی به طور مداوم از یک سیستم امنیتی نظارت می شوند که اپراتور را از خطاهای احتمالی مطلع می کند و در صورت لزوم به طور خودکار پروسه را متوقف می کند.

تعمیر و نگهداری معمولی ضروری نیست و دیود لیزر دچار سایش و پارگی نخواهد شد.

ظرفیت کار در ساعات مختلف در روز بدون مشکل گرمای بیش از حد.

https://arialaserpasargad.com/